Det är på stan det händer!

Nu kommer del två på min härliga lediga dag. Dagen då jag gör vad jag vill. Del 1 var att inte göra någonting och del 2 är att gå ner på stan! Så listan är nu skriven (älskar listor, skulle kunna ha listor på allt, har nog haft det också när jag tänker efter) kläderna är på och det lilla sminket som är nödvändigt är ditsatt. Tänkte köra en vilodag utan smink för huden idag men såhär i Februari är man inte den vackraste utan hjälpmedel så lite smink fick det bli. Man vet aldrig tänk om man springer på sin drömkille på stan, ser man då ut som en påse skit så är det nog troligt att han förvinner ganska fort så därför får man som singel tänka till lite extra innan man går utanför dörren. Inte för att jag brukar göra det sådär jätteofta, men så är jag en evig singel också (se sammbandet). Nej, dags att rusa innan stan stänger och med min takt så är det ganska troligt att den gör det!

Puss



En ganska vanlig syn på närbutiken vid mig: Jag i myskläder.. ok gummistövlarna brukar inte få följa med så ofta, de brukar bytas ut mot ett par smickrande tofflor istället!


Kommentarer
Postat av: Svansen

Hahaha, du gör alltså en lista för TVÅ saker?! Du är då för söt...

Puss

2009-02-12 @ 19:15:35
URL: http://svansens.se
Postat av: Peyton

awww cutee!

2009-02-12 @ 21:14:02
URL: http://peytonvega.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se