Marie-Louise vs. Marre

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa äntligen har Sex and The City filmen släppts!!!! Århundradets bästa film nu måste jag rusa till närmaste filmaffär!!!!!!!!!!

Ok vi måste ta och reda ut de här begreppen Marre vs. Marie-Louise. Ja det är samma person! Men alla mina gamla kompisar känner mig som Marie-Louise och alla mina nya kompisar känner mig som Marre! Och de gamla vet inte ens vem men Marre är och vise versa.... Hur kommer detta sig då??? Jo i hela mitt liv har jag försökt få folk att kalla mig någon (Marie-Louise är ju så långt) de fick säga nästan vad som helst men inte Marre hatade verkligen det!!! Men det var ingen som nappade på att kalla mig något, så det blev Marie-Louise! Sen började jag jobba på Nordik och där lärde jag känna Tyra! Hon tyckte att Marie-Louise var lite långt så hon började på eget bevåg att kalla mig för Marre... Jag sa till henne att vadsomhelst men inte Marre gick bra!! Men det gick sådär.... det kunde låta ungefär såhär:
Tyra: Marre kom hit!
Jag: Men Tyra jag har ju sagt att du kan kalla mig vadsomhelst men inte Marre!
Tyra: Javisst Marre men kom hit nu!(med ett stort leende på läpparna)

Haha ja ni förstår ju hur det gick! Det tog ungefär en vecka sen kallade alla mig för Marre och efter 2 veckor så stod det även Marre på schemat, i alla mail och om jag inte skulle ha sagt stopp så skulle det nog ha stått på mina visitkort också! Så då blev jag Marre..... Så nu vet alla historien...

Nej nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det en fika med Fia så att jag får se hennes ring som hon fick under 12 meters djup vatten av sin pojkvän!!!

Puss





Marie-Louise alias Marre..............


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej tjejen!

Va roligt att jag hittade dig här! Vilken härlig blogg du har. Power to the singles!!! :)

Måste komma till dig nån helg, problemet är att jag har så jävla dåligt med pengar just nu! Men ser till att komma när det skramlar till lite!

Kram på dig!

2008-10-21 @ 16:12:05
Postat av: Anonym

haha..Oj det var ju bara lilla jag..vingåkers bruttan Johanna! (Bli inte besviken nu..haha)

Kramis

2008-10-25 @ 10:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se