Sverige goes brown

Köpte de snyggaste lila skorna idag med rosett på MQ från Paris, Kate and I men tro inte att jag kan visa en bild för jag glömde såklart sladden till kameran hemma!! Men ni får se på söndag... Híttade en superfin fransklänning också så jag är nöjd med dagen :-)

Måste berätta om en sak... Idag så åt vi på en thai resturang, kycklingspett med jordnötsås, supergott! Men det var ingen sallad med!!! Alltså ingen alls överhuvudtaget!! Bara ris, kyckling och jordnötsås!! Har aldrig varit med om det förut, även om det kan vara bara lite sallad men det brukar ju vara nåt grönt i alla fall!! Var till och med tvungen att fråga om man kunde få lite sallad brevid men han sa att de inte hade nåon sallad!! Vart är Sverige på väg.....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej snygging. Filmen sög, den var för rörig för min smak o mycket dödande... bläää =) folk somna, gick efter 5 min osv. Inget som är värt o se på bio. Såklart vi ses på tisdag, dock planerar jag tidigare hemgång än sist då det förstörde hela veckosömnen ;) Hör av dig när du är hemma i Norrk igen. Puss puss

2008-10-31 @ 22:18:24
URL: http://justlikealexandra.blogg.se/
Postat av: annika

mm Kycklingspett med jordnötsås , det bästa jag vet..kram från Annika

2008-11-02 @ 18:54:56
URL: http://annikabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se