Hösten anfaller

Jag blev överfallen imorse. Helt oprovocerande och oväntat. Det hände på väg till jobbet. Smack sa det och helt plötsligt hade det slagit till! Ett STORT löv som smällde fast rakt i ansiktet. Den där sekunden innan man har fattat vad som har hänt så funderar man på en massa möjligheter.... min var bl.a att någon kom fram och gav mig en knytnäve i ansiktet! Förutom denna psykiska skadan så hamnade såklart den lilla pinnen på lövet (lövstammen???) rakt i ögat på mig vilket har resulterat i ett svidande öga och utkladdat smink! Typsikt!!!!

Blev ingen film hos Lisa igår.... Blev film hos Tyra istället :-) Myskläder, Tradera och Beck!! En perfekt lördags kväll helt enkelt!! Blir så glad över att ha så underbara vänner som gör en så glad hela tiden!!! Tack för att ni finns alla sötnosar därute!!!! Hur skulle man kunna vara en ensam singel när man har sådana som er????




Jag & Tyra... en av alla mina underbara vänner.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se