Hjälp mig bli nyttig!!!

Nej nu får de vara slut med allt onyttiga småätande!!! Godis, chips, glass, pizza.. det är inte likt mig att sätta i mig så mycket sånt hela tiden, vet inte riktigt vad som har hänt! Men jag känner att jag inte mår bra av det (vem gör det?)  så nu måste jag skärpa mig!! Och för att kunna skärpa mig så har jag kommit på att NI ska få hjälpa mig! Varje dag från och med imorgon ska jag skriva upp allt onyttigt jag har ätit under dagen... jag lovar att vara helt ärlig och ni måste lova att skälla på mig när jag har satt i mig nåt jag inte borde, ok!!?? Det kommer att vara bra för mig att skriva ner allt så att jag ser det svart på vitt.. lite "du är vad du äter" anda men jag tror på det.... 

                       

                       Inget mer smygande för mig!! Kom ihåg: jag är ärlig, ni skäller!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se