Ta hand om dig!!!

Japp det blir en lördag kväll hemma.. inte så att jag inte har nåt annat att göra men jag tänkte jag skulle var hemma någon dag den här veckan också! Så ikväll har jag lagat matlåda, slängt en veckas reklam + 3 överfulla sopp påsar, tvättat håret, gjort peeling på hela kroppen & ansiktet, lagt en fuktgivande ansiktsmask, smörjt in mig med lyxiga krämer och nu sitter jag med grönsaker och min hemmagjorda guaccomole i soffan och går i genom en veckas data (mail, bloggar m.m.) Om jag är sugen på att gå ut??? Ja, faktiskt men man kan inte vara igång hela tiden, och det är bättre att vila innan kroppen säger ifrån för annars så tar det dubbelt så lång tid att hämta sig igen... det är nåt jag har lärt mig på senaste tiden! När man har mycket runt sig så gäller det att lyssna på kroppen och faktiskt ta hand om den!! Det är ju lördag nästa vecka igen så jag hinner nog gå ut snart ändå :-)



Hittade lite gamla bilder på datorn bl.a den här med från en kryssning med gamla Vingåkers gänget!!! En riktigt rolig kryssning!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se