En ICKE bakis söndag

Så perfekt det var att festa på en fredag! Brukar inte hända så ofta, händer inte lika mycket kul i stan då men som ni vet så fick det bli ett undantag den här veckan! Men så skönt att ta bakfyllan på en lördag för då är man ju pigg idag (söndag) och det känns inte lika hemskt att börja jobba imorgon!
Vaknade ganska utvilad idag (det borde jag med tanke på hur många timmar jag har sovit). Upp & hoppa och började städa direkt för idag kommer halva släkten till mig mormor, morfar, mamma & pappa... ska bli kul att visa lägenheten för de, synd bara att jag inte är mer klar än vad jag är! Måste ta tag i det snart.....
Sen ikväll blir det lite mat och film med Tyra & Lisa... Ja en riktigt bra söndag som inte skulle kännas lika bra om det vore en bakis söndag! Är rätt nöjd med mig själv idag :-)

Hur mår i andra idag?? Bakis??

Kommentarer
Postat av: Durish "Durre"

Men alltså hur orkar du glömma din heta scen närvaro du hade på scenen i fredags =P

Såg DU vem som stod på scen??

2008-11-16 @ 12:20:03
Postat av: Anonym

Tjenis! komentar texten är där.. för liten nyansskillnad bara så du ser den inte på din skärm (tydligen=) Vill göra själv "kan skälv" du vet.. har bara så dåligt med ideer nu! Konstnärskänslan har lixom inte infunnit sig..

2008-11-16 @ 20:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se