Nyårslöften 2009!!

Snart dags för nyår!!! Alltså dags att börja fundera på nyårslöften! Har ni kommit på några?? Ok jag har några stycken, här kommer de:

# Det återkommande: Börja träna!!

# Sluta slösa och börja spara (helt klart det svåraste löftet för mig)

# Sluta äta godis på vardagarna....

# Börja lyssna på mig själv, göra det jag vill & känner för och inte bara göra saker för att jag måste och för att andra vill... och jo jag jobbet hör faktsikt till saker jag vill ägna mig åt! Vet att det kan bli mycket jobb ibland men jag har kämpat för att få ett jobb jag tycker om och nu vill jag bara utvecklas ännu mer och det kräver energi!! Energi som gör att jag kanske får dra ner på annat men bara tills jag har hittat en balans.... blev en lång punkt det här men man kan sammanfatta den med:

- att hitta en balans med jobb och privatliv och må bra av den!! Den viktigaste punkten på denna lista!!!

                                   

 Japp jag känner mig redo & laddad för 2009!!!! Gör ni???


Kommentarer
Postat av: Micke

Lycka till med löftena :)

2008-12-11 @ 05:51:08
URL: http://metrobloggen.se/mickew
Postat av: hilda

bra löften! ;D lycka till

2008-12-11 @ 19:57:15
URL: http://hiildas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se