Åk upp & ner med mig

Ja jag vet jag är en känslomässig berg & dalbana... men nu är jag glad igen :-) Jag kan gå och samla på mig en massa skit utan att jag visar det men när jag har lagret fullt är det dags att släppa ut det och sen har jag en urladdning några dagar sen är det bra igen. Det är en sådan urladdning jag har haft nu men nu är den över.. eller så gott som i alla fall! Tråkigt bara att man blir så slut under tiden och att man missar en massa roligt för att man inte orkar, som igår till exempel. Var ju bloggträff på Teaterbaren med Tyra & co och det var superkul. I alla fall den stunden jag var där. Jag kännde på mig att det var en sådan där kväll som verkligen alla skulle minnas som superkul (och tydligen så hade det blivit så också) men jag orkade verkligen inte vara kvar!! Hur mycket jag än ville så sa kroppen nej och det var bara att åka hem och sova.... så tråkigt att missa det men samtidigt skönt att det känns som om allt är lite bättre idag!! Så var beredda för nu är vanliga Marre tillbaka igen!!
Ville bara slänga in ett inlägg och berätta det men nu ska jag sova så ni får veta mer imorgon. Är lite trött efter att ha druckit lite vin med Linda... en supermysig kväll förresten, tack för det gumman!!!
Men som sagt var mer om mig imorgon och då blir det även lite bilder från den korta men roliga stunden på Teaterbaren igår :-)

Puss & godnatt!

Kommentarer
Postat av: Singing Bee

TACK själv! Det var supertrevligt :-)



kram

2008-12-04 @ 20:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se