Den här veckan kommer jag få en ny syn på saker & ting!

Den här veckan kommer bli riktigt spännande och innehållsrik!

Måndag: Blir kanske en bio med Francisco på kvällen. Det är ju dags för att se Brad Pitt igen, en av våran favorit! Sommaren är ju slut nu så då är det dags för oss att ta upp vår mysiga biotradition, nog det enda som är bra med hösten.

Tisdag: Efter att ha haft en dag med full roddning på jobbet (vi kommer få en så snygg butik) så blir det grillat på kvällen som avslutning. Alltid trevligt!

Onsdag: Vara supernervös hela dagen för att på...

Torsdag: ...är det dags för min ögon operation! Japp då är det dags att lasra till mig lite bättre syn. Jag längtar och inte längtar. Längtar inte till själva operationen men längtar jättemycket till att den är klar! Buhuuu vad nervös jag är! Tur att jag har en jättesnäll pappa som följer med och som sen tar med mig hem till Byle för lite omvård.

Fredag: Förhoppningsvis vakna med en helt ny syn på världen. Kommer nog i för sig inte se sådär jättemycket då men litegrann kanske. På dagen kommer även Johanna och håller mig sällskap. Har ju inte träffat henne sen Frankrike!

Lördag: En riktigt mysdag! När mina underbara mormor och morfar hörde att jag kommer att vara i Byle några dagar för att tillfriskna så tänkte de att jag behöver något kul att göra så vi ska göra en utflykt! Precis som när jag var liten! Så vi kommer ta med oss mamma och åka runt lite i trakterna och stanna och äta lite och bara umgås. Kommer bli en sådandär dag man minns sen!

Söndag: Förhoppningsvis så ser jag igen.....


             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se