Update: Min skohylla

Jag har fått en hel del respons från alla håll och kanter på min skohylla så jag tänkte jag skulle uppdatera lite om läget med den. För tillfället så ser den ut såhär:




Ja nu ser den mera ut som en mardröm än som en dröm. Ni som är uppmärksamma ser att den inte sitter på samma dörr nu som den gjorde förut. Jag pratade nämligen med min pappa som kom på den briljanta idén att sätta upp den på en annan dörr så att man kan öppna mera och i alla fall slippa problemet med att knappt komma in i garderoben. Bra idé tänkte jag och plockade ner hela skiten för att sätta upp den igen. Problemet nu är det att nu sitter sidstyckena helt plötsligt rakt vilket betyder att det här med att såga pinnarna i olika längder inte längre var en bra idé. Har till och med satt i häftmassa runt pinnarna men det hjälpte inte. Får väl ta fram den där sågen igen och såga lite mer. Så fort jag orkar. Blir ju sur så fort jag ser den. Ännu roligare blev det när när räkningen för denna fruktansvärda uppfinningen damp ner i brevlådan dagen efter jag packade upp den.





Tejpen fick hjälpa till även denna gång. Med lite utökad kraft också, men utan önskvärt resultat.

Kommentarer
Postat av: Marie

Hahaha...jahaa, var det den där skohyllan du pratade om igår...:-?

Det ser inte ut som den lättaste grejen att montera.

Men med lite hjälp kanske det fixar sig!!

Lycka till :-)



Förresten, gick det bra att komma upp till jobbet imorse? Jag själv var INTE kapabel att gå till arbetet vid den tiden, tur att jag är ledig...;-)



// Kram Marie

2009-03-22 @ 11:44:30
URL: http://www.sabosblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se