Det kunde ha sett annorlunda ut.

Jaha då har man genomlidit ännu en dag. Men det har varit en ganska ok dag ändå. Förutom att jag har varit skittrött för att jag inte kunde sova inatt. Det gick inte att stänga ögonen så jag låg och läste några timmar. Sen blev jag så hungrig men orkade inte gå upp och äta nåt och då kunde jag inte sova för det. Ja ni vet det var en riktigt såndär perfekt natt som vi alla längtar efter ibland! Tur att det bara är 6 dagar kvar till man är ledig igen då så att man kan sova ut då..

Blir inget långt inlägg nu, skulle bara säga hej, för nu ska jag till Tessan och kolla på Desperate Housewifes. Det blev ingen Teaterbaren ikväll heller men jag lovar tisdagen när Tyra och Alec kommer hem då smäller det ordentligt!!

Om ni vill läsa om hur mit liv kunde vara för tillfället så gå in här. Titta på bilderna och föreställ er att ni lika gärna kunde vara med på bilderna istället för att sitta i ett snöoväder i Norrköping så kanske ni förstår hur jag mår nu. Det är nästan så att jag ser min plats i sanden. Blä!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se