Och det rätta svaret är:

Förslagen har varit många, det ni mest trott att min tatuering föreställer är ett hänglås eller nyckelhål. Som jag skeiv tidigare så trodde någon även att det var en napp (vilket faktiskt Tessan också trodde idag när jag visade henne) eller någon från mupparna. Den enda som hade rätt var faktiskt Bettina, bra jobbat! Så här kommer det, det rätta svaret på vad den föreställer (trumvirvel): Det är mitt stjärntecken, ett lejonhuvud! Ringarna runtomkring är bara utsmyckning och i mitten har ni själva huvudet med manen. Har alltid velat ha ett annat tecken tatuerat, ett för evigt själsliv, men 2 dagar innan jag gjorde tatueringen så hittade jag denna bild i ett horoskop och ung och dum (och väldigt impulsiv) som jag var så fick det bli den istället! Var inte jordens smartaste 18:åring kan jag nog tillägga..

Nu är det bara den stora frågan kvar: Vad kan jag tatuera istället? Måste hitta någon som ritar om den så att den inte blir för stor men ändå snygg. Är ju ledig imorgon får kanske ta en promenad till en tatuerare då. Kanske en lite mer seriösare då och inte i en hemmastudio den här gången!

                                


Kommentarer
Postat av: emma

hahahaha! Ett lejonhuvud...Jag har ju samma stjärntecken som du...kanske om man skulle inskaffa en likadan? ;) Jag har för mig att du visat den förut men i så fall var jag rätt full så jag kommer inte ihåg puss puss

2009-02-12 @ 09:00:16
URL: http://byssethecat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se