Underbara helg!

Åhh helg... underbara lediga helg!!! Första lediga helgen sen semestern.. har egentligen inget emot att jobba helg men det är skönt att vara ledig nån gång också! Men eftersom jag känner mg själv så vet jag att jag inte kan ta det lugnt om jag är hemma (måste träffa alla, springa runt på stan, festa ja ni vet allt som man måste hinna med) så jag tog mitt pick & pack och drog hem till mamma & pappa! Helt rätt val måste jag säga!!!! Shit så skönt att komma hem på fredagskvällen och kolla på Idol med päronen & äta godis, sen sova superskönt (fast jag måste erkänna att jag saknar min säng hemma, enda nackdelen med att ha en bra säng det blir svårt att sova borta) sen vakna till en supergod frukost (kan liknas med en hotellfrukost)! Åh härliga dag!!! Ska kanske ut och gå en sväng med mammi sen och ikväll ska jag hämta min underbara vän Anna som alltid är lika kul att träffa så ska vi äta 3 rätters och dricka vin!! Kan man ha det mycket bättre än vad jag har det nu???? Nej har svårt att tänka mig det...
Vad ska ni hitta på för kul denna helg då??




Såhär glad är jag den här helgen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se