Får man säga att man är lycklig??

Ibland måste man stanna upp i sitt liv och känna efter lite grann. Känna efter hur man tycker att livet är, om det finns nåt man vill ändra på eller nåt man kan tänka på. Känna efter om man mår dåligt eller om allt är helt ok! Jag brukar göra det ibland och oftast är det nåt som man upptäcker inte är helt ok! Mitt köp av min lägenhet är till exempel ett resultat av en sådan funderare. Kännde att jag inte var riktigt nöjd med allt och eftersom jag inte riktigt hade fått iordning i min lägnhet efter att ha bott där i 2 och ett halvt år (rekord för övrigt, jag gillar att flytta) så kom jag på att det var det som var min Akilleshäl i mitt liv för tillfället. Så jag gjorde något åt det!
Jag har tagit mig en sådan funderare de senaste dagarna och vet ni vad jag har kommit fram till?? Att jag för tillfället faktiskt är riktigt lycklig! Vad finns det som jag skulle kunna klaga på?? Jag har ett jobb som jag verkligen stormtrivs med, en lägenhet jag älskar som verkligen känns som ett tryggt hem, en helt underbar familj som jag vet alltid finns där för mig och framför allt har jag helt fantastiska vänner som betyder så mycket för mig!! Och vet ni vad jag mer kom på?? Jo att jag har en av de roligaste perioderna i mitt liv till och med! Sånt brukar man inte upptäcka förrän efteråt den perioden varit, när man tittar tillbaka på den tiden som var förbi och man kommer på att "vad roligt vi hade, så roligt kommer vi nog aldrig få igen" men nu har jag upptäckt det under tiden som jag upplever det!! Det gör att jag faktsikt kan njuta av det mycket mer!!
Det enda felet just nu är att jag är rädd för att jag har det för bra.. snart kommer bubblan att spricka och den här tiden kommer att vara förbi!! Men nej.. det ska inte få stoppa mig!! Det gäller att passa på att leva så länge bubblan är hel :-)

Tack all ni som bidrar till att jag är lycklig och har en av de roligaste perioderna i mitt liv, ni vet vilka ni är!!!!!!!!!!!!

                                    

                                                                                      En lycklig Marre..... :-)

Kommentarer
Postat av: Singing Bee

Vad skönt att höra att du är lycklig och mår bra gumman!

Ser fram emot våran dejt nästa vecka.

KRAM

2008-11-24 @ 22:16:39
Postat av: Singing Bee

Vad skönt att höra att du är lycklig och mår bra gumman!

Ser fram emot våran dejt nästa vecka.

KRAM

2008-11-24 @ 22:19:00
Postat av: Singing Bee

Vad skönt att höra att du är lycklig och mår bra gumman!

Ser fram emot våran dejt nästa vecka.

KRAM

2008-11-24 @ 22:19:36
Postat av: Singing Bee

Vad skönt att höra att du är lycklig och mår bra gumman!

Ser fram emot våran dejt nästa vecka.

KRAM

2008-11-24 @ 22:20:13
Postat av: Tyra

Vad skönt att höra älskar dej

2008-11-25 @ 11:07:56
URL: http://www.tyras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se