Musklig man sökes!!!

Har man en singelblogg så känns det nästan obligatorisk att skriva hur min kontaktannons skulle se ut om jag skulle få för mig att skicka in en sån nån gång, så här kommer den:

Vill ha: En rolig kille med muskulösa armar som vet hur man visar att man uppskattar mig utan att bli klängig! Du ska gilla både mysiga hemmakvällar & galna ute kvällar, och även kunna uppskatta egen tid! 
Du får: En härligt frånvarande, glad tjej med hög mysfaktor!!!

Vad tycker ni om den??

Hur skulle era kontaktannonser se ut?? Ni som känner mig, hur tycker ni att min kontaktannons ska se ut??

Vet ni någon som ni känner som passar in på min kravhöga kontakannons så måste ni höra av er!!!!!! Kan nog lova att offra mig på en dejt i så fall :-)



Vet ni någon som passar denna singel???

Kommentarer
Postat av: Stina

Hej på sig! =)

Kul blogg du skaffat, visste inte att även du fastnat i träsket. Jag favoritar och kommer tillbaka för att läsa mer :P



Ha de bäst!



/Stina

2008-11-03 @ 20:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se