Nu ställer vi om humöret och har fredagsmys!

Det måste ha varit fullmåne inatt. Jag kunde verkligen inte somna och jag hatar när det händer. Ligger bara där och väntar på bättre tider liksom och inget händer. Vilket slöseri med tid det är!

Har haft världens sämsta morgon också. Redan när jag vaknade så kände jag att jag var på dåligt humör. Har hunnit med en del missnöjen innan jag kom iväg till jobbet också bla ett innehållande krossat smink på badrumsgolvet. Men efter att ha avreagerat mig på en såndär apparat som man trycker på för grön gubbe som jag aldrig brukar trycka på men som jag för en gångs skull gjorde och den då självklart inte funkade så känns det bättre. För mig alltså, kanske inte för den stackars apparaten som fick ta emot en del smällar.

Men nu är det dags att ta nya tag! Det är ju fredag hörrni, då kan man ju inte vara på dåligt humör!

Full fart mot helgen!


Kommentarer
Postat av: Michalw

Träligt med såna dagar. Har svårt att föreställa mig dig på så dåligt humör att du avreagerar dig på saker, du verkar vara en väldigt lugn person :)

2009-09-18 @ 15:43:07
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Michalw

Jo, det är lite så med mig med tror jag. Finns ju ett talesätt som går nåt i stil med "Se upp för den lugnes vrede" :)

2009-09-18 @ 21:20:28
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se