Taxi är så 2008, nu är det kundvagn som gäller!

Ahh blev en galen kväll igår. Men galet kul. Vet inte vad som hände men från att vara supertrött till att inte vara så trött längre gick ganska fort. Det var en mycket rolig förfest också. Att festa med så många tjejer i en etta är inte alltid så kul men det var sjukt trevliga tjejer så vi hade jätte roligt. Efter det blev det Bomull för andra veckan i rad, ojdå! Mycket folk och mycket kul folk. Blev en lyckad kväll alltså! Kvällens transportmedel blev en kundvagn ner till stan. Mycket underhållande!




Några av alla tjejer!




Underbara Anna och en kanske lite för full jag....





Ni kan tänka er själva hur kul vi hade!





Det här får nog bli kvällens bild, vart fan är min klänning liksom? Inte där den ska vara i alla fall....

Kommentarer
Postat av: malin

haha men att åka kundvagn e fan kul! XD om man gör något kul utav det asså. annars kan man ju bara åka runt i affären och se knasig ut tills dom som jobbar där kommer och säger till en. :)

2009-09-27 @ 20:34:59
URL: http://maliinmariiaa.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha, kanske världens sötaste rubrik=) PUSS



Hörde att svärmor och svärfar varit och shoppat hos dej förresten=)

2009-09-28 @ 00:15:26
Postat av: Lisa

NÄÄÄÄÄ vad har jag sagt stanna inne tills jag kommer eller kom hit!!



älskar dig!!

2009-09-30 @ 09:58:32
URL: http://lisagardfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se