Dags för Tyras wake up call!

Vet ni?! Imorgon är det äntligen dags för busrigningen till Tyra! 07:15 sänds den så det är bara för er mina söta vänner att ställa klockan och stiga upp tidigt. Om ni som jag inte kan få in NRJ på er vanliga radio så kan ni gå in här på deras webbradio för att lyssna. Och för er latmaskar som inte orkar stiga upp så kommer jag såklart att lägga ut länken senare också. Kommer bli en kanonstart på dagen :-)







Hittade lite kort på Tyras blogg ifrån den natten som rullatorracet genomfödes.


Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Jag är väldigt nervös inför detta hahahaha ringer snart har varit på middag hos ma o pa. Puss

2009-09-07 @ 22:36:34
Postat av: Hanna

Hahaha, du är min idol MARRE! Jag garvar så jag döööör!!!!!

PUSS

2009-09-08 @ 11:06:57
Postat av: HHELENE

hahahaha det där gjorde du bra :D dagens skratt!

2009-09-08 @ 14:06:31
URL: http://hellenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se