Bara du ser mig!

Ok nu är det dags att göra ett allvarligt försök i att somna. Måste bara lägga ut kvällens mest stöttande kommentar sagd av min bästa granne Alec när jag sa att jag var så nervös över att jag kanske inte ser nåt imorgon:

- Du måste lokalisera vart svara knappen sitter i fall jag ringer. Åh du måste ju lära dig vilket nummer varje kompis har i telefonboken så att du kan räkna dig fram. Jag måste ju ligga ganska först, vad bra...


Här avbryter jag hennes utsvävningar med ett asgarv. Tack gumman för att du fick mig att skratta!




Såhär kan även bästa granne se ut när hon föröker klättra över ett staket...





Kommentarer
Postat av: Alexandra

¨Ha ha, ser du Marre vad jag skriver nu ;) Åhhh hoppas allt går bra nu!! Ring mig sen. PUSS BABE

2009-09-10 @ 11:32:39
URL: http://justlikealexandra.blogg.se/
Postat av: Erika

Hej gumman hur gick det igår??? Hur ser du på livet och omvärlden idag? Hoppas det gick fint iaf! Ring om det är något, om du behöver ledsagning till och från wc.. jag kan sånt vettu =)

2009-09-11 @ 13:07:59
URL: http://konstaktigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se