Glad men trött

Känns som om jag börjar alla mina få inlägg såhär nuförtiden men oj vad jag är trött! Jag har jordens energi på dagarna men så fort jag kommer hem så vill jag bara sova. Har i alla fall lyckats hålla mig vaken (och hemma) till Grey´s ikväll. Men sen blir det sova.

Och till alla mina underbara vänner måste jag säga (efter att ha fått många oroliga samtal efter ett annat klagoinlägg, ni är för söta) jo jag mår bra! Riktigt bra! Jag har en sjukt kul period på jobbet men det gör att jag är lite tröttare än normalt när jag kommer hem. Jag vet att jag inte är den socialaste personen för tillfället, men tror mig snart kommer jag vara så social så att ni tröttnar på mig igen :-)


         

Är glad men saknar sommaren. Kan vara hösten som börjar sätta sina spår.. Är inget fan av denna perioden!

 


Kommentarer
Postat av: Michalw

Saknar med sommaren jag. Hösten är inte kul

2009-10-07 @ 22:24:35
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se