Vi är så snygga!

Nu är det slut på veckan nu är det fredagsmys! Detta har varit dagens trudelutt på jobbet, alltid trevligt med lite sång!

Ikväll har det varit projekt en gång i månaden för mig och underbara Tess. Projekt en gång i månaden innebär att vi går ut och äter och bara tar hand om varandra (obs inte tar på varandra, utan TAR hand om varandra). Nu sitter vi hemma och dricker ett glas vin innan läggdags. Eller jag gör det för Tess har redan somnat i soffan. Tur att jag har min aldrig trötta granne här som håller mig sällskap en stund. Hon fick höra att jag hade en bag in box hemma och då är det svårt att hålla henne härifrån :-)

Imorgon är det en tur till Vingåker som gäller. Min söta Johanna flyttar ju till Frankrike snart så jag måste passa på att träffa henne innan det. På vägen dit kommer jag även att plocka upp Jenny som jag inte har träffat på hur länge som helst. Har inte varit ute i Katrineholm på 4 år (förutom juldagen), ska bli spännande att se vad som hänt med staden! Ska bli såååååååååååå kuuuuuuuuuuuuuul!

Jag och grannen sitter och kollar gamla kort, det här är ett urval på de snyggaste!







Kommentarer
Postat av: Anna

Fan att inte jag ska ut då, hade varit kul!

Kram

2009-10-31 @ 09:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se