Kulturella jag!

Hemma igen efter en underbar dag i Stockholm! Museium är helt klart underskattade. Så kul! Tyvärr orkade vi bara Naturhistoriska museét idag för sen blev vi så trötta men vi har redan bestämt vart vi ska gå nästa gång. Däremot hann vi med två stycken Cosmonova filmer. Älskar Cosmonova, varför kan inte all bio vara så?

Tog inte så mycket kort idag (min kamera kan inte riktigt mäta sig med Tyras) så jag lånar lite bilder från Tyras blogg istället. Nu ska jag sova, har en lång vecka framför mig! God natt!



På väg, taggade som fan!




Överlyckliga över att vi har hittat rätt väg. Var bara tyvärr tvungna att fråga en stackars kille några gånger till innan vi hittade ända fram...





Tyra försökte ta lite fina kort i ljuset men jag var tvungen att förstöra det som vanligt!






Det bästa med Cosmonova är helt klart de superheta 3D glasögonen. Synd bara att man inte får ta med de hem, känner på mig att man skulle kunna krydda till vardagen en hel del med de!

Kommentarer
Postat av: research papers

I envy you a little!!) I'd like to visit these places too

Postat av: kitchen remodel

Hello

KULTURELLA JAG!

Fantastic write-up, First-class story it is definitely, This important is just a tremendously nicely structured post

Thank you!

2012-05-06 @ 11:35:53
URL: http://kitchen-a.com/kitchen/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se