Jag har inte glömt er!

Jag lever jag lovar! Och jag kom hem från Barcelona redan i fredags men det har varit full rulle ända sen dess så jag har inte hunnit skriva nåt bara. Men jag har haft det bra, superbra! I Barcan var det grym shopping och grymt kul fest och det var en jättefin stad! Kan verkligen rekommendera er att åka dit. Visst ska ni få några bilder men inte ikväll tyvärr för jag är i Linköping och har ingen sladd till kameran med mig.

Skriver mer imorgon skulle bara berätta att jag finns kvar!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Härligt babe att du haft det bra. Vill höra smaskiga detaljer ju!

Förresten saknar du en läpppenna från makeupstore? hittade den hos Mattias för ett tag sen men ingen saknar den. Kanske e din. imorgon kommer det pengar till dig. Puss

2009-11-24 @ 18:51:31
URL: http://crollan.blogg.se/
Postat av: Jens Lindh

Hemfoder erbjuder hundmat och kattfoder som hemleverans direkt hem till dig. I sortimentet finns bland annat royal canin, eukanuba hills, james wellbeloved och purina pro plan samt kattsand. Snabbt, enkelt och billigt!

2011-08-24 @ 09:55:50
URL: http://www.hemfoder.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se