Han måste ju även vara lite badboy!

Jag är världens tråkigaste bloggare nu! Jag jobbar en hel del så jag hinner/orkar inte helt enkelt. Skulle verkligen behöva den där händiga mannen jag efterlyste för ett tag sen nu som skulle kunna ta hand om mig och mitt hem. Ni vet, skulle kunna borsta tänderna på mig, massera mina fötter och självklart värma upp min sida av sängen så att jag slipper avskyvärda kalla lakan när jag lägger mig. Dessutom skulle ju disken alltid vara diskad, sängen alltid vara bäddad, matlådorna alltid vara klara, kylen alltid vara fylld och så klart så skulle han ju aldrig glömma att köpa toapapper igen tre veckor i rad så att man slipper torka sig med hushållspapper tills man mår dåligt (för att inte tala om det stundande stoppet i toaletten). För att läsa mellan raderna så efterlyser jag en alltså en hemma man. En riktigt badboy-hemma-man-med-snygga-armar, vart är du?

Orkar inte lägga in Barcan bilderna idag heller, ni får nöja er med lite snodda Facebook bilder istället!



Jordens lycka när man hittade ett chokladstånd där man fick plocka billig choklad i lösvikt......




...trodde jag! Var visst ingen billig choklad visade det sig efter att jag hade plocka på mig och skulle betala! Oups, tur att man kan slösa på semestern!





Hetaste i Barcan! Fanny, Tess och moi! Tack ni två och alla andra för en grymt kul resa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se