Vem kan vara ensam med vänner som dessa?

För ett tag sen så blev en av mina nära vänner utsatt för något hemskt. I går var rättegången och några andra av mina vänner var där och vittnade bla. Tessan. Jag var själv inte där men jag hittade det här på Tessans blogg och jag blev så glad när jag läste det.:

"En sak som åklagaren nämnde i sin slutplädering var vilka speciella vänninor vi är och att det är ovanligt att vänninor har så starka band till varandra såsom vi har! Tyra och jag fattade varandras händer direkt, åhh jag är så stolt över mina starka vänninor!! Tillsammans kan vi övervinna allt och alla hinder!!!!!!"

Det är så sant. Tillsammans klarar man mycket och det känns skönt att veta att man har så underbara vänner som kan stötta upp en om det är något. Det gör att man känner sig lite tryggare. Tack för att ni finns!




Hoppas att alla har några vänner som dessa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se