Vad är det för lukt?

Nu när jag har köpt nya snygga skor så tänkte jag att jag skulle ta ett varv runt strömmen på morgonen eftersom jag börjar jobba 12 idag. Tyvärr så gav mig min nya snygga skor skoskav igår när jag gick till jobbet så att jag knappt kunde gå överhuvudtaget. Kände även att jag faktiskt behövde sova lite extra på morgonen eftersom jag är så sjukt trött efter bröllopet. Så det fick bli en liten sovmorgon istället. Känns som om jag kom med en massa bortförklaringar till att vara lat nu och det stämmer nog.. har lite dåligt samvete, men jag får ta igen det någon annan dag.

Om ni undrar hur det går med katterna så kan jag meddela att det går bra. Eller bra och bra vet jag inte i för sig för de har bosatt sig under soffan så jag ser de knappt. Lillan kommer fram i bland och kollar läget men henne få man ju aldrig klappa i alla fall. Akilles har jag inte sett sen han kom hit. Och nu börjar de komma en liten svag doft av kattbajs så jag börjar bli lite orolig. Hoppas de bara ligger och fiser litegrann. Lillan går på lådan det vet jag men Akilles vet jag inte. Han kanske har fastnat under soffan. Han är ju ingen liten katt han kanske inte kommer ut! Ska nog ta en liten check nu innan jag går till jobbet!

Ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se