En spontan torsdag!

Oj blev visst en spontan utekväll igår. Det var ju marknadsafton i stan och det kunde man ju inte missa. Efter att ha dammsugit superfort kl 9 på kvällen så slängde jag på mig lite kläder och smink och så gick jag ut vid halv 11. En superkul kväll faktiskt. Först hamnade vi på O´learys där jag träffade Hawa som jag har har varit på kryssning med för ett år sen. Så himla kul att träffa henne, kommer nog bli fler gånger i sommar! Sen drog vi vidare till Otten det var en som sjöng som jag inte har en aning om vem det är förutom att han är amerikan och hade en hit för några år sen med låten "turn me on". Jaja bra var han i alla fall. Kul kväll, kul sommar!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se