Det mäktigaste jag varit med om!

Nu har jag landat i Norrköping igen efter intensiv och rolig vecka med den mest fantastiska avslutningen jag kan tänka mig! Vilken dag, vilket bröllop, vilken fest! Jag överdriver inte om jag säger att dagen inte kunde bli mer perfekt än vad den var. Ida var så sjukt vacker, vädret perfekt och festen så grymt kul. Självklart så kunde jag inte hålla tårarna borta i kyrkan så jag stog framme vid altaret och tjöt för fullt. Redan när vi kommit fram så började jag känna att de kom men försökte tränga undan de litegrann. Det gick sådär. Sen så vände sig vi om och kollade ut över alla under tiden som Magnus kusin sjöng Ted Gärdestads "För kärlekens skull". Då var det totalt kört och jag stor böla. Som tur var så tyckte visst folk bara att det var rörande att jag grät, en del sa att det var då de såg det som de också började. Mäktigt var det i alla fall, har nog aldrig varit med om nåt liknande. När en person som betyder så oerhört mycket för en som Ida gör för mig så kan man inte bli annat en helt berörd i sådana situationer. Börjar nästan gråta igen när jag tänker på det.

Ni ska få se lite bilder sen men jag laddar kameran så ni får de efter det. Nu ska jag samla mig lite för jag är helt förstörd idag. Men jag berättar mer sen. Jag har tagit lite bilder från Idas kompis Mickans blogg sålänge. Vill se fler när ni väntar på mina så kan ni gå in hos henne och kolla.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se