Returflaskor & kärlek

Ikväll tror jag att jag har gjort allt som jag annars aldrig har gjort på en lördagkväll förut. Jag har:

# Lagat matlåda

# Diskat

# Städat kattlådan

# Pantat flaskor (gör jag inte så ofta annars heller)

# Betalat räkningar

# Tagit en långdusch med peeling och ansiktsmask

Ja ni hör ju själva, inga vanliga lördagsnöjen precis. Men någon gång ska man ju roa sig med sånt också. Får ta igen mina hemma lördagar ordentligt i sommar sen för nu har jag en massa fest lust som vill komma ut :-)

P.s Vet ni, ibland kan man få lite för mycket kärlek. Akilles är jättegosig ikväll, säkert för att jag var borta i natt och det är mysigt men det blir lite jobbigt när han ska vara med precis överallt. Jag skojar inte när jag säger att han klättrar på mig nu när jag sitter i soffan. Är man bortskämd när man säger så, att man kan få lite för mycket kärlek?




Har nog gjort allt utom detta denna lördagskväll!

Kommentarer
Postat av: Linda

Duktigta aktiviteter på en lördag :-)

Efter den 4 juni kan vi gå till Halvars ;-)



kram kram

2009-05-25 @ 22:26:10
URL: http://lindasxtravaganza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se