Solen finns i Norrköping!

Man tror att man kan sin stad utan och innan men helt plötsligt så upptäcker man något nytt guldkorn. Denna gång hittade jag och Elin ett solarium med det lilla extra. Det lilla extra innebar b.la en liten dusch i själva solariet. Så varje minut kom det en liten svalkande dusch över kropp och ansikte, som dessutom innehöll saker som förstärkte brännan och neutraliserade den hemska solarielukten. Och den funkade faktiskt för jag luktar inte alls lika äckligt nu som man kan göra efter en svettig runda i den fejkade solen. Det fanns även en knapp för aromaterapi men den vågade jag inte trycka på denna gång, tänkte att jag får ta en upplevelse i taget annars kan det bli för mycket för mitt lilla exalterade hjärta. Men nästa gång då blir det aroma tearpi och gången efter det får det bli nästa knapp som hette Vital har jag för mig. Den vet jag inte riktigt vad den innebär men det blir en spännande sak att upptäcka. Jag är lite lyrisk över denna upptäckt, det är ett stort steg in i framtiden enligt mig. Nu saknas bara en knapp där man kan få en liten drink rakt ner i munnen när man ligger där och svettas. Sen behöver man inte åka till utlandet längre. Adjö Thailand, hej Open sun!

                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se