Orka vara jag

Känner mig som Sveriges tråkigaste människa för tillfället. Är ju så trött. Igår blev det en tur till Linköping för lite födelsedags firande och lite vin. Men jag var så trött så att jag knappt fattade vad folk sa till mig och jag kämpade så länge jag kunde men halv 1 (!) så orkade jag inte längre så att jag gick och la mig medans de andra festade vidare. Det har nog aldrig hänt förut att jag har lämnat en fest först. Vad händer med mig? Skulle kunna lägga mig och sova nu med men jag ska försöka vara vaken ett tag till. En lördag kväll och solen skiner men jag orkar verkligen inte göra nåt. Är det såhär det är att bli gammal?




En gammal trött jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se