Obs: Detta inlägg ska läsas med en nypa ironi!

Nehe det var visst inga smygfisar från katten under soffan jag kände. Det var visst en hel bajshög som låg där och osade. Fick alltså dra fram hela soffan för att plocka kattbajs och kura på morgonen. Hittills har det ju gått riktigt bra att vara kattvakt tycker jag!

En annan bra sak som har hänt idag är att mina nya snygga skor egentligen är små monster utklädda till löpardojjor och som tack för att jag har adopterat de på avbetalning har jag fått två blåsor på 4 respektive 3 cm var. Plågade igenom mig hela vägen till jobbet men på vägen hem fick jag ge upp och ta bussen efter att ha gått en fjärdedel av sträckan på en halvtimme, vilket vanligtvis brukar ta 10 min.  Envis som jag är så ska jag gå in de. Fast imorgon kanske de och mina fötter får vila så får vi göra ett nytt försök på torsdag.

Nu ska jag sova så att jag inte överväldigas av fler roliga saker idag! God natt!


Kommentarer
Postat av: Marie

Usch, skoskav är bland det värsta som finns...:-/



// Kram Marie

2009-05-06 @ 09:08:26
URL: http://www.sabosblogg.blogspot.com
Postat av: V

Hej! om du böter ett par strumpor som du har på dig och sen går med skorna inne någon timma så blir de jättesköna sen. Kram

2009-05-06 @ 09:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se