Nåt lever under soffan..

Nej nu luktar det konstigt under soffan igen. Men jag har kollat och det är inget där så jag undar vad det är som luktar. Kan det vara Akilles som har börjat ruttna? (obs:Tyra jag skojade bara) Jag har ju skurat ordentligt efter förra olyckan så nu vet jag inte vad det kan vara. Ikväll har jag i alla fall fått gosa med en tass, alltid något! Var tvungen att kolla så att han kan komma ut så att han inte har fastna där på riktigt men vad jag ser så ska han kunna klämma sig ut. Han kanske inte vet hur man gör? Men jag är rädd att jag klämmer honom om jag lyfter soffan och råkar tappa den eller nåt. Någon som har ett tips?

                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se