Är fortfarande frigiven

För er som undrar så fick jag inte fast någon på 112:an igår. Men shit vad många snygga poliser det finns! Det var ingen jätteröjig men kul kväll. Vi dansade nästan hela tiden och det gör jag faktsikt nästan varje gång jag är på Harrys. Måste betyda att de har bra musik där. Blev ganska sent men det gör inget eftersom jag är ledig i två dagar nu! Två underbara dagar som jag faktsikt inte har något inplanerat på. Tror jag hoppar över festandet den här helgen, känner att jag vill vara pigg även på söndag. Vill nog bara vara hemma och städa och pyssla, har inte gjort det på evigheter. Ska nog ta en myskväll imorgon. Kanske hyra en film. Låter bra va?!





Snygga bilder på oss från Tessans balkong..


Kommentarer
Postat av: Micke

Låter som en bra plan. Precis samma här

2009-05-08 @ 23:10:17
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se