Nu åker den på tippen!!!!!!!

Nej nu ger jag up med den jävla skohyllan! Lisa och Manne berättade för mig att jag hade gjort fel när jag satt upp den (kunde jag i för sig gissat själv på också). Man ska tydligen sätta i alla pinnarna innan man hänger upp den för annars bänder man ju ut allt och det är därför pinnarna ramlar ner. Jaha tänkte jag och kände mig lite blond som inte tänkt på det innan. Men vet ni???!!!! Nu har jag gjort precis så och det funkar fortfarande inte! Pinnhelvetena ramlar ju ändå ner när man ska sätta upp den! Och ja jag har sågat alla till samma storlek nu! Är så jävla förbannad nu så att för tillfället sitter jag i telefonkö till skitföretaget Ellos som har förstört mitt liv för tillfället! Jag VÄGRAR betala för den här skithyllan, jag skulle lika gärna kunna åka till tippen och köpa en påse soppor jag skulle få lika mycket för pengarna då!!!

HATAR DEN!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: emma

Stackare...Om jag inte minns fel så tipsade jag dig om den här på bloggen...hoppas det var nån annan anledning till att du köpte den...annars så känner jag mig lite skyldig hehe puss puss

2009-03-25 @ 08:52:34
URL: http://emmaemmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se