Kan man bli lagligt pigg?

Såg en reklam nu för en kusin till Kan Jang, ni vet förkylningsmedecinen. Denna mirakelprodukt ska hjälpa till mot trötthet. Perfekt för mig ju som nästan jämt är trött. Fast frågan dök ju genast upp: Vad i den gör att man blir pigg och är det verkligen lagligt? Kommer tyvärr inte ihåg vad den heter men jag lovar att köpa den och resencera den.

Nåt annat som kan hjälpa mot trötthet är att kolla på Let´s Dance och upptäcka att lilla söta Darin är med. Jag älskar den lilla pojken. (Får man skriva så utan att åka fast?)


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej gumman

Ja man får skriva så - JAG ÄLSKAR DARIN!!!! :-)



Ha ha skrattar ihjäl mig åt ditt skohylleprojekt - jhar följt det med spänning ;-) Kanske dags att lägga den till arkivet?



Kram kram

2009-03-21 @ 00:15:13
URL: http://lindasxtravaganza.blogg.se/
Postat av: Ida

äh, köp koffeintabletter, finns på apoteket.

2009-03-21 @ 09:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se