Husmor delar med sig!

Nu ska jag dela med mig av ett av mina nyfunna husmorstips. Min och Alecs vinkväll slutade ju en liten rödvins olycka. I vanliga fall så brukar man ju slå ut med handen och välta glaset över den som sitter mitt emot en, men det tycker jag är tråkigt och omodernt så jag testade nåt nytt istället, jag välte glaset åt mitt håll så att jag fick allt över mig själv. Nu pratar vi inte en liten fläck, utan det var mer tyg med rödvin än det var utan.

Så till mitt tips: Vanish! En rosa burk med pulver. Först blötlägger man kläderna i några timmar och sen tvättar man som vanligt och vips så är allt borta! Glömde tyvärr ta ett förekort men ni får ett efterkort i alla fall. Perfekt tips för alla rödvinsälskare, för det finns väl säkert någon mer än jag som efter ett glas för mycket av den underbara drycken istället häller det på sig istället för i sig. Eller?


Kommentarer
Postat av: Bella

Jag har slutat dricka rödvin eftersom jag ALLTID spiller just rödvin... haha.. konstigt det där.

2009-03-12 @ 14:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se