Vad har jag inte gjort idag?

Oj vilken effektiv dag jag har haft idag! Blir trött bara jag tänker på det. Inte för att jag har haft tråkigt, tvärtom jag har haft skitroligt, men man blir trött av alla min energi.. Jag har:

# Sprungit till tåget till Linköping som jag aldrig trodde jag skulle hinna med men som jag gjorde

# Åkt till och ätit lunch i djupaste Småland på Lammhults värdshus

# Varit hos en soffleverantör ännu djupare in i Småland för att kolla nya soffor och tyger, vilket var superroligt! Håll ögonen öppna för grymma soffor på Nordik!

# Ätit glass i Gränna och badat fötterna i Vättern

# Jobbat en halvtimme i Linköpingsbutiken, en väldigt effektiv halvtimme till och med

# Kollat på en korpen fotbolls match i Linköping och hejat fram mina kära kollegor till ett 5-1 resultat

# Åkt hem till Norrköping och där mött upp Tessan och Emelie på Manesa för en Mango drink (klarar mig utan den)

Nå vad säger ni, blir ni inte imponerade över min effektivitet?! Har ju rest Sverige runt kan man ju säga.. Och allt har hänt under strålande sol, perfekt!



Fanny, Tess & Nisse i solen vid Vättern! Kul med en liten road trip i vardagen!







Sommarens drink.. kommer bli minst en varannan dag tror jag...

Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

Halloj gumman!

Är det imorgon alltså? Men det var på dagen hörde jag nu.. Jobbar till 15 =/ Så det blir nog inget för mig.

Eller när tänkte ni åka?

Gu vilken drink? Vad är det för någon och vart har du druckit den?

Kram kram

2009-06-02 @ 09:07:06
URL: http://beatas.se
Postat av: Beauty By Beata

Men gud nu såg jag ju att det stod Mango på Manesa =) haha. Den ska jag prova!

2009-06-02 @ 09:07:44
URL: http://beatas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se