Har bara tre tovor kkvar på huvudet!

Nu är jag äntligen hemma efter min fullspäckade men roliga dag. Eftersom ingen kunde åka med till Linköping så bestämde jag mig för att ta saken i egna händer så jag satte mig på ett tåg och en halvtimma senare så var jag framme. Där mötte jag upp Tess och så hälsade vi på Tyra och tog en sväng på stan. Det är grymt kul att åka till en annan stad och shoppa ibland. Nu hittade jag i för sig inget idag men det kan mest bero på att jag sparar pengar för tillfället. Men nästa shoppingtur jag ska ha ska jag definitivt ta i Linköping. Ni ska se deras Gina Tricot! Det tar aldrig slut det blir bara fler avdelningar hela tiden! Grymt!

Sen kommer vi till den sorliga delen av dagen. Jag har tagit ut mitt hår. Det fanns ingen återvändo, det fanns knappt något hår kvar överhuvudtaget. Men nytt hår är beställt så om två veckor så är jag fin igen. Har fått mycket skäll av Alec bara för jag har inte skött mig så bra så nu har jag stora tovor i håret som vi har kämpat med i flera timmar men som vi för tillfället har fått ge upp. Så om ni ser mig imorogn stå och rycka i håret så har jag inte fått någon knäpp, jag försöker bara få upp mitt fågelbo i håret. Annars blir det saxen. Blä!




Tyra & Angelica jobbar på för fullt..




Tänk om man kunde gå runt med en sånhär hela dagarna. Med en drink i handen och med havet brevis sig.... I februari får jag det, ska kanske satsa på at köpa en snygg hatt till dess. Kanske inte denna dock..



Kommentarer
Postat av: Angelica/Veckorevyn

Vilken fin bild på mig och Tyra! Kul att träffa dig! Kram Angelica

2009-06-04 @ 11:20:40
URL: http://veckorevyn.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se