Kan man tävla om vänner?

Jag har en fråga! Tror ni Paris Hilton  fick betalt för att göra Paris new BFF eller tror ni hon fick betala för att de skulle gå med på att spela in det? Vem och hur kommer man överhuvudtaget på idén till ett sådant program? Vilka som ställer upp i det behöver jag inte fråga för där är nog svaret de som vill bli kända på ingeting och som tror att de kommer lyckas i världen tack vare att medverka. Vet ni vad det mest tragiska är? Att jag faktiskt kollar på det ibland. Måste nog göra någoting åt mig själv, typ hitta på en hobby eller nåt. Undrar vad uppföljaren kommer handla om. Who will be Brangelinas new child eller Who will be Barack Obamas new vicepresident?

En liten fråga till bara: Någon som vet hur man får bort en godis som har fastnat i gången mellan munnen och näsan? Behöver svar på den frågan ganska snabbt...

                      
Update:  Jaha och nu vet jag vem som vinner hela programmet också eftersom jag råkade googla fram det när jag skulle leta rätt på en bild på Paris så nu är till och med den lilla spänningen som fanns borta. Ännu värre: Det var inte hon som jag hejade på som vann! Fan!


                           


Kommentarer
Postat av: Micke

Sv: Ajdå, trist. Inte den lösningen på ett problem man vill ha direkt :(

2009-06-23 @ 21:38:33
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Micke

Hjälper det inte att typ gurgla vatten för att få bort godiset där?



Paris new BFF har jag med faktiskt kollat. Förstår inte vad det är för folk som vill ställa upp i sånt. Hon får säkert betalt för att göra programmet, vars idé någon annan kläckt.

2009-06-23 @ 21:42:12
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Micke

Sv igen: Mjo, så kan det ju kännas. Men samtidigt tycker jag att du hade rätt. Hoppas de blir klara snabbt med renoveringen iaf, sen att det är bra grannar du fårr :)

2009-06-23 @ 21:47:54
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se