Jag vill ha sjungande bönor på mitt bröllop!

Haha upptäckte ett litet fel i mitt förra inlägg. Självklart var det inte sjungande bönor på bröllopet utan det var sjungande böner! Fast det skulle ha varit riktigt kul med det första...

Det kändes sådär imorse när man vaknade och solen sken på en för första gången på två veckor. Skulle ha varit kul vilken annan dag som helst men inte när det är första jobbdagen efter just två veckors semester. Är egentligen inte så förvånad för det var samma sak förra året. Vet inte riktigt hur jag planerar det. Håller tummarna på bättre tur nästa semesterperiod i Augusti. Började med en mjukstart i alla fall för jag är ledig imorgon igen och om vädermänniskorna håller sitt löfte så verkar det som om jag kan få se lite sol då i alla fall. Det är jag värd tycker jag!

Vad har jag gjort första dagen på jobbet då? Jo hållit mitt löfte till er såklart och övat på att göra fina latten med hjärtan på!

Vad tycker ni?


          



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se