En stressfri semester

Det här med semester är inte någon ledighet för mig. Idag har redan hunnit stiga upp vid 8, tagit ett varv runt strömmen, ätit frukost med Tyra och Lisa på Bagarstugan, varit en sväng på stan och lagat och ätit lunch. Nu ska jag snart ner på stan och träffa Tyra lite igen, måste ju passa på när jag är hemma och ledig för på onsdag åker jag igen (denna gång till Vingåker).

Ska hinna med och berätta lite snabbt om semestern bara innan jag drar igen. Det var supermysigt att åka i väg med mamma, vi har haft det jätte bra! Tyvärr har det inte varit någon sol men vi har roat oss på andra sätt. Det vi har ägnat åt mest är shopping, så mycket shopping att jag till och med blev lite trött på att springa i affärer tillslut. Men jag har hittat jätte mycket fint och bra. Bla en superfin klänning till Fia & Fadis bröllop på lördag, två par jans, lite linnen, en parfym och en massa annat som jag inte ens kommer ihåg nu. Ska ta tag i och packa upp allt snart och då kommer det väl att bli en överasskning att kika ner varenda påse eftersom jag inte ens kommer ihåg hälften.
Sen har vi tagit det lugnt också. Ni vet sådär som man aldrig hinner när man är hemma. Som att ligga och läsa en bok i flera timmar, kolla på tv mitt på dagen eller bara ta en liten promenad och kolla omgivningen. Precis vad jag och min stressnerv behövde!

Så nu när den känns av lite mindre så är det dags att fylla på den igen och stressa vidare!




Resultatet av EN av alla dagars shopping...




Vi försökte sola lite en dag.. vi blev inte sådär jättebruna som ni kanske kan gissa.


UPDATE: Men oj har visst glömt att berätta vart vi var! Vi var i Varberg så nu vet ni det :-)

Kommentarer
Postat av: Linda

Har jag missat nåt eller har du bara glömt att berätta VAR det är ni har varit?? :-)

2009-06-15 @ 22:08:07
URL: http://lindasxtravaganza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se