Veckoplanering!

Det har faktiskt gått riktigt bra att packa upp. Trots att jag har provat nästan varje plagg jag har i garderoben samtidigt. Det tog i för sig några timmar men nu är det klart förutom en veckas reklam som fortfarande ligger i hallen och skräpar.

Bra att det är gjort för nu har jag en rolig fullplanerad vecka framför mig:

Tisdag: Färga håret på morgonen och på kvällen ska jag äntligen sätta ditt nytt hår!

Onsdag: Klippa håret på morgonen och sen bär det av till mamma & pappa i Byle

Torsdag: Hälsa på mormor & morfar, hämta Erika vid tåget i Katrineholm, fika med gamla gänget i Vingåker (längtar, sålängesen sist) åka och hälsa på Jill, Tristan och nya Dexter och avsluta dagen med att grilla med mamma & pappa (phu!)

Fredag: Midsommarafton! Sola om det blir väder, dansa runt midsommarstången och delta i det tradionella midsommarfirandet i Byle, äta med mamma & pappa, ja sen då? Raggar fortfarande fest till kvällen

Lördag: Fia & Fadi gifter sig! Äntligen :-) Det blir vigsel i en syriankyrka (spännande) sen blir det fest på Otten.

Söndag: Ska nog pusta ut lite och ladda för att börja jobba igen...


Ingen vila denna semestervecka inte! Men många roliga saker så de gör inget. Vad ska ni själva hitta på?




Midsommar förra året. Jag hade sjukt mycket feber då, syns på mina ögon, måste vara min tur att vara frisk i år då! Håller tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se