Vad hände?

Är det två stycken som verkligen kan festa sönder sig själva så är det jag och Elin. Som jag skrev innan man vet aldrig vad som händer och jag kan säga att jag fortfarande inte vad som hände. För att ni ska få en liten förståelse för hur illa det var så kan jag säga att när jag vaknade så hittade jag mina skor på toaletten och ett vinglas med vatten brevid sängen. Say no more. Kul hade vi i alla fall! Men det är tur att det bara är 112 en gång i månaden. Nu ska jag kolla på film med Alec!







Det är sant jag skämtar inte, Elin har ett cyklop i duschen. På frågan varför svarade hon "det är skönt att duscha utan att få vatten i ögonen". Söt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se