Den oklippta versionen av mig!

Om ni undrar varför det har varit lite glest med inlägg idag så är det för att det har strulat med att lägga ut inlägg. Vet inte om det bara har gjort det med mig eller om ni alla har haft problem men med min tur idag så har det väl bara gällt mig. Men men nu gör jag ett nytt tapert försök:

Vad jag har velat berättat idag är att jag äntligen har långt hår igen! Som jag har saknat det. Älskar det, äntligen är jag mitt eget fejkade jag igen. Känns underbart. Lite bondare än förra gången är det men så är det ju sommar nu också. Jag har tyvärr inga bilder på när det är klippt än så ni får nöja er med den oklippta versionen. Den klippta versionen kommer ni få nog av i framtiden ändå.

Nu ska jag umgås lite med min mamma eftersom jag under dagen har hunnit förflytta mig från Norrköping till Byle!




Kommentarer
Postat av: IdaI

Sexiiiiiiii baby ;)

2009-06-17 @ 22:02:57
URL: http://mrsidaforsberg.blogg.se/
Postat av: Veronica

På min blogg finns just nu billiga utvalda me&i-kläder att fynda! Först till kvarn! =)

2009-06-18 @ 10:36:51
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se