Vad firar man dagen innan midsommar?

Åh hur orkar jag dricka så mycket vin dagen innan midsommarafton? Denna härliga, efterlängtade midsommar har börjat med vinmigrän, sovmorgon till kl 12 och en bakfull kropp. Och snart är det dags igen. Hur ska det gå?

Kul kväll igår i alla fall. Mattias och jag satt här och åt och drack med mamma och pappa och så drack vi ännu mer. Men när jag kom tillbaka från toan och Mattias sitter och berättar att han betalade en hora i Thailand för att prata med honom då tyckte jag att det var dags att gå så då åkte vi till Vingåker och satt där en stund istället. Kul att sitta och prata gamla minnen och folk som man inte har pratat om på evigheter. Dessutom fick jag ett litet uppvaknande om mig själv vilket kan vara nyttigt ibland!

Nu ska jag försöka släpa min sega kropp uppför trappan och göra mig fin för midsommarfirande i byn med dans runt stången och fiskdamm. Kommer gå superbra känner jag!

Trevlig midsommar!

                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se