Jag är så het!

Åh jag klagar inte nu jag bara konstaterar: Shit vad varmt det är! Trodde aldrig jag skulle säga det men det skulle verkligen behövas lite åska nu. I natt skulle passa bra så kan det bli fint till imorgon igen. Har så mycket att göra hemma men jag kände inte för att göra nåt av det så jag bestämde mig för att ut och springa istället. Så varmt men så skönt! Hade så sjukt mycket energi helt plötsligt som jag inte vet vart den kom ifrån. Härligt! Så nu sitter jag och luktar skit i soffan och peppar mig själv att dra mig in i duschen. Energin försvann lika fort som den kom kan man säga... brukar bli så ibland!

Hur gör ni för att hålla er svala i den här underbara sommarhettan?





Älskar varma sommarkvällar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se