Jag älskar (inte) att köra bil.

När jag kör bil så går det inte alltid sådär jättebra. När jag kör bil med högklackade skor går det ännu sämre. Bara så att ni vet.

Hade en supertrevlig fika med Johanna, Erika, Malin och Mattias idag. Det är så mysigt att komma hem ibland och träffa alla så att man får lite uppdaterat skvaller om byn. Ännu mer lär det bli imorgon när vi ska träffas för att fira midsommar ihop. Underbart! Skvaller blir alltid lite roligare med lite alkohol i kroppen.

Nu ska jag snart ta på mig ett par platta skor och åka och hämta Mattias som ska få äta grillat och dricka vin i Byle ikväll. Det är så härligt att man har föräldrar som alla gillar och som gillar alla. Blir nog en riktigt kul kväll!

Hoppas ni också får en bra kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se