Fan för folk som inte kollar fakta!

Vad vi gjorde i kväll var Laserdome! Det var skitkul kör det och har ni inte har provat det så gör det!

Men ok jag sitter här och bloggar på natten efter en utgång vilket jag har lovat mig själv att aldrig göra men jag skiter i det nu. För att jag hatar puckon. Jag hatar att behöva försvara ett utsatt offer för något hemskt. Någor hemskt hon skulle önska slippa. Något hemskt hon som faktiskt har förändrat hennes liv. Något som förstört hennes livsglädje. Jag hatar att man ska behöva försvara en som har blivit utsatt för nåt av det mest ondskefulla som finns och som ingen skulle behöva utsättas för. Men det är precis vad jag får göra. Trots att bevis finns. Trots att det inte finns någon vinnig på att hitta på nåt. Trost att denna historia förstör många människors liv. Men ändå så finns det folk som ifrågasätter. Ni gör inte saken bättre. Bara 10 gånger sämmre. Tänk på det! Tänk om det skulle vara ni!

Update: Nu har jag vaknat och jag vill bara klargöra att jag hatar såklart inte att försvara en av mina vänner det gör jag gärna men vad jag hatar är att man ska behöva göra det. Ingen ska tvivla på en sådan sak så man ska inte behöva försvara någon som har blivit utsatt. Bara så att ni vet.

Kommentarer
Postat av: Micke

Fy fan för sånt folk som ifrågasätter såna saker. Man ska som du skriver inte behöva försvara en vän sådär, men självklart ska man det om det behövs. Bra att hon har vänner som du och resten av gänget :)

2009-06-07 @ 10:03:12
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: emma

Bra skrivet Marre! Känner mycket väl igen mig...Har fått mycket skit oxå,för att jag försvarar min vän...Vilket jag tycker är en självklarhet. Kramar emma

2009-06-08 @ 09:28:21
URL: http://emmaemmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se